Accountmanager – Gericht op relatie en ontwikkeling (28-36 uur)

Jij gelooft in onze visie: de kracht van het gewone leven! Die visie draag je uit en je werkt met je hart en je durft daarbij buiten de gebaande paden te denken. Zo wil jij bijdragen aan het toekomstperspectief van jeugdigen die al te veel hebben mee gemaakt!
Wij vinden het belangrijk dat jeugdigen met een complexe ontwikkelvraag echt gezien worden, dat zij met vertrouwen en de juiste tools het leven ingaan, dat zij uit kunnen gaan van hun eigen veerkracht en de kracht van het gewone leven. Ons motto is: ‘Je hoort er bij en je doet mee!’

Wil jij vanuit deze visie werken? En wil jij als spin in het web met jeugdigen, ouders, verwijzers, gezinshuisouders, onderwijs en andere hulpverleners werken? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Stichting Jeugddorp De Glind is een kleine, flexibele netwerkorganisatie. We zijn een jeugdhulpaanbieder die in en vanuit De Glind woonplekken in gezinshuizen en maatwerk biedt aan kinderen en jongeren (0-23) met een complexe ontwikkelvraag. Normaliseren, relatie aangaan, opvoeden en samenleven zijn de ingrediënten van ons werk. We onderscheiden ons van grote, formele organisaties door onze relationele visie op jeugdhulp en een werkwijze die aansluit bij wie het kind is en wat hij/zij wil. Toekomstperspectief van jeugdigen is ons uitgangspunt en richtpunt.

Onze accountmanager:

  • bouwt relatie op met onze partners, ons netwerk, voert jaargesprekken en verwerkt deze;
  • kan onze (pedagogische) visie vertalen naar de samenwerking met onze partners en de zorg voor onze jeugdigen;
  • stimuleert en organiseert ontwikkeling en deskundigheidsbevordering, zowel intern als extern;
  • organiseert en faciliteert de kwaliteitswaarborging in samenwerking met onze partners
  • kan ons unieke verhaal vertellen;
  • maakt financiële afspraken en bemiddelt tussen gemeenten/verwijzers en onze samenwerkingspartners;
  • werkt nauw samen met onze huidige accountmanager;
  • heeft een actieve rol in de werving en selectie van nieuwe partners, met name gezinshuisouders;

 Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante HBO-opleiding met minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van de sociale kaart en het jeugdzorgsysteem;
  • Je bent integer en je bewust van je verantwoordelijke taak;
  • Je bent in staat om snel te schakelen, prioriteiten te stellen en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent positief ingesteld, legt makkelijk contact, bent duidelijk en enthousiast;
  • Je hebt een flexibele werkhouding en kunt goed zelfstandig werken.
  • Je gelooft in onze visie: de kracht van het gewone leven! die draag je uit en je werkt met je hart;
  • Je bent eigenwijs, maar je kunt ook andere eigenwijze mensen laten reflecteren;
  • Je bent gericht op samenwerking en kunt goed relaties leggen en onderhouden;
  • Je bent in staat om te werken vanuit onze pedagogische visie en de kwaliteitskaders gezinshuiszorg;
  • Je hebt goede ideeën over deskundigheidsbevordering en inhoudelijke ontwikkeling.

 Dit bieden wij:

  • Een veelzijdige en zelfstandige baan in een dynamische werkomgeving;
  • Enthousiaste en betrokken collega’s;
  • Een arbeidsovereenkomst tussen de 28 uur en 36 uur voor bepaalde tijd met intentie tot een vaste aanstelling;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO Jeugdzorg;
  • Salaris conform schaal 10 van Cao Jeugdzorg (max. € 4973,88 o.b.v. een 36-urige werkweek) passend bij ervaring en kwalificaties;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,3%), opleidingsbudget, goede pensioenvoorziening en mogelijkheid en voorzieningen om (deels) vanuit huis te werken, laptop en telefoon, aantrekkelijke reiskosten/thuiswerkvergoeding.
  • Lekkere koffie en fruit op het werk!

Meer informatie en/of solliciteren
Ben jij de juiste persoon voor deze baan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Mail jouw CV en motivatiebrief  t.a.v. Herman van den Berkt voor 15 april 2024.
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, maar wil je nog meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Herman van den Berkt, via 0342-459030 of mail Herman.

De eerste gespreksronde is gepland op donderdagmiddag 18 april. De tweede gespreksronde is gepland op maandag 22 april 2024.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.