Vacature Administratief Medewerker Financiën & HR (28-36 uur)

05 Mar
  • Vind jij het leuk om voor 2 kleine organisaties te werken?
  • Wil jij werken in het mooiste dorp van Nederland?
  • Wil jij elke dag zingend of fluitend naar je werk?

De Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp De Glind zoeken een nieuwe collega die sterk is in administratieve werkzaamheden. Ben je een kei in financiën en HR? Hou je van aanpakken, kun je goed organiseren en haal je energie uit de dynamiek van een kleine en persoonlijke organisatie?
Dan is deze functie echt iets voor jou!

De functie
Je levert met jouw opgedane kennis en ervaring een waardevolle bijdrage op het gebied van;

  • Verwerken van gegevens in de financiële administratie
  • Controleren van de dagelijkse verwerking van financiële gegevens
  • Opstellen fiscale aangiftes
  • Debiteuren en crediteuren administratie
  • Salarisadministratie
  • Ondersteunt leidinggevende bij de uitvoering van het personeelsbeleid
  • Administratieve en planningsmatige ondersteuning bij werving en selectie
  • Verzuimverwerking
  • Het verwerken van mutaties, opstellen van arbeidscontracten
  • In- en uitstroom van medewerkers

Je fungeert als vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personeelszaken en financiële zaken
Je zorgt ervoor dat de bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen. Je werkt aan veranderingen die er toe leiden dat de processen continu verbeteren.
Kortom, een dynamische functie waar geen dag hetzelfde is.

Wat bied jij:

  • Je hebt een MBO- werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt een afgeronde opleiding Bedrijfsadministratie of andere relevante opleiding;
  • Je bent in bezit van Praktijk Diploma Loonadministratie;
  • Je hebt goede kennis van het systeem Profit van Afas;
  • Je hebt kennis van financiële processen en procedures;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie;
  • Je bent integer en je bewust van je signalerende taak;
  • Je bent in staat om snel te schakelen, prioriteiten te stellen en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent positief ingesteld, klantgericht en enthousiast;
  • Je hebt een flexibele werkhouding en kunt goed zelfstandig werken.

Dit bieden wij:

  • Lekkere koffie en fruit op het werk!
  • Een veelzijdige en zelfstandige baan in een dynamische werkomgeving;
  • Enthousiaste en betrokken collega’s;
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Jeugdzorg. De functie is ingedeeld in schaal 7 afhankelijk van opleiding en ervaring (min €2686,74 – max € 3839,75 o.b.v. 36 uur);
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Aanstelling voor bepaalde tijd met intentie tot een vaste aanstelling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,3%), opleidingsbudget, goede pensioenvoorziening en mogelijkheid en voorzieningen om (deels) vanuit huis te werken, laptop en telefoon, aantrekkelijke reiskosten/thuiswerkvergoeding.

Organisatie profiel
Je verzorgt financiële en administratieve HR werkzaamheden voor de Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp De Glind. Zelfstandige organisaties, die vanuit hun missie nauw verbonden zijn met elkaar. Zij zetten zich elk op hun eigen manier in voor de toekomst en de ontwikkeling van kinderen jongeren en jongvolwassenen. Centraal hierbij staat het inhuisplaatsen van kinderen, deskundigheidsbevordering van gezinshuisouders en ontwikkeling van gezinswonen en voorzieningen in Jeugddorp De Glind.

Meer informatie en/of solliciteren
Ben jij de juiste persoon voor deze baan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Mail jouw CV en motivatiebrief   t.a.v. Manon Buitenhoff ten Cate voor 18 maart. Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Herman van den Berkt via 0342-459010.

De eerste gesprekken vinden plaats op 21 maart, de tweede gespreksronde op 25 maart.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.