Ontevreden of een klacht?

Lees hier wat je kunt doen

Dit kan je doen met je klacht of ontevredenheid

De klachtencoördinator van Stichting Jeugddorp De Glind kan je vertellen wat je kunt doen. De klachtencoördinator behandelt zelf geen klachten. Je kunt Sacha Sluijter bereiken op:
– telefoonnummer 0342 – 45 90 30
stuur een mail 

Jeugdstem is er voor jou
Je hoeft het niet alleen te doen; een vertrouwenspersoon kan je helpen
Je kunt altijd eerst naar een vertrouwenspersoon gaan. Zij luisteren naar jouw verhaal. En vertellen je wat je rechten zijn en geven advies. Ook kan de vertrouwenspersoon je helpen bij het schrijven van een klachtbrief of bij een gesprek met Stichting Jeugddorp De Glind. De hulp van de vertrouwenspersoon in gratis. En is er voor kinderen, jongeren en ouders.

Zo bereik je Jeugdstem
Bel naar: 088 – 555 1000
Chatten via de website: Jeugdstem
Chat met een vertrouwenspersoon via de website van Jeugdstem. De chat is open van
maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur

Klachten – en bemiddelingsregeling
Het kan voorkomen dat je ontevreden bent of een klacht hebt. Bijvoorbeeld over de zorg die je krijgt of iets wat er is gebeurd in een gezinshuis waar je woont of hebt gewoond. In de klachten – en bemiddelingsregeling lees je wat je dan kunt doen en hoe Stichting Jeugddorp De Glind met je klacht omgaat.
Klachtenregeling

Reglement Klachtencommissie
Een onafhankelijke Klachtencommissie kan een klacht in behandeling nemen. In het reglement is te lezen hoe de klachtencommissie werkt.
Klachtenreglement

Leren van klachten
Stichting Jeugddorp De Glind wil van klachten leren. Daarom kijken de medewerkers ieder jaar terug naar de binnengekomen meldingen van ontevredenheid of klachten en hoe deze zijn opgelost en hoe de hulp kan worden verbeterd.
De Klachtencommissie maakt ieder jaar een verslag over de binnengekomen klachten en hoe deze zijn opgepakt. In  2022 zijn er geen klachten binnen gekomen bij de Klachtencommissie.
Jaarverslag Klachtencommissie 2022